KKK

Korduma kippuvad küsimused


Siin on mõned vastused kõige populaarsematele küsimustele. Kui te ei leia oma küsimusele vastust, võtke meiega ühendust telefoni teel: +370 5 207 8801 või e-posti teel: [email protected]


E-POE TINGIMUSED

KAS MA PEAN E-POEST OSTMISEKS LOOMA ENDALE KASUTAJAKONTO? 

E-poest Soulz.ee saate oma ostu(d) vormistada, kas registreeritud kliendina või lihtsalt külalisena. Registreerimine on väga lihtne, see ei võta palju aega. Registreerimine annab võimaluse jälgida Teie tellimus(t)e teekonda ja salvestada tehtud ostude ajalugu. Samuti saate registreeritud kliendina infot eripakkumiste ja allahindluste osas, sünnipäeva allahindlusi ning infot uute kollektsioonide kohta.



MIS ON OSTUKORV?

Ostukorvi saate lisada kõik enda eelistatud tooted. Sedasi on kõik Teie lemmikkaubad salvestatult ühes kohas. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni. Ostukorvis olevaid tooteid ei pea korraga ostma. Ostukorv ei ole broneering ega taga, et loendisse salvestatud tooted broneeritakse laos.



MIS ON „SOOVILIST“?

Soovilisti saate salvestada oma lemmikud tooted. Selleks, et salvestada oma lemmik toode soovilisti on Teil vaja aktiveerida südamesümbol. Kui Te soovite midagi oma soovilistist osta, siis lisate toote oma ostukorvi ja toimite nagu tavaliselt ostu sooritamisel. Soovilisti saavad kasutada registreeritud kliendid. Soovilist ei ole broneering ega taga, et loendisse salvestatud tooted broneeritakse laos.



KUIDAS SAAN OMA TELLIMUST JÄLGIDA?

Tellimuse kinnitus väljastatakse Teile automaatselt e-postile peale tellimuse sooritamist. Kui ost ei õnnestu, siis teavitame Teid sellest e-posti teel. 

Pärast kinnitust ei saa Te seda tellimust tühistada, kuna see on juba ettevalmistamisel.



KUIDAS SAAN INFOT UUTE KOLLEKTSIOONIDE, ALLAHINDLUSTE JA SOODUSPAKKUMISTE KOHTA?

Et kursis olla meie parimate pakkumistega saate liituda meie uudiskirja Soulz.ee e-poes.



KAS E-POES JA KOHALIKES KAUPLUSTES ON SAMAD HINNAD?

Jah, hinnad on samad. E-poes on hinnad samad, mis Apranga Grupi kõikides kauplustes. Hinnad võivad muutuda ainult siis, kui klient saab spetsiaalse pakkumise või sünnipäeva allahindluse.

TASUMINE

KUIDAS MA SAAN TASUDA OMA OSTU EEST?

Tellimuse eest saab tasuda: MAESTRO, VISA, MASTERCARD ja pangalingiga.



KUIDAS OLLA KINDEL, KAS MINU MAKSE ÕNNESTUS?

Pärast ostu sooritamist saadame Teile e-kirjaga kinnituse tellimuse kohta.



KAS ON VÕIMALIK SAADA ARVET OMA ETTEVÕTTE NIMELE?

Jah, tasumise leheküljelt saate sisestada ettevõtte andmed, kellele arve läheb. Arve saadame Teile e-kirjaga.



KAS MA SAAN E-POEST KLIENDIKAARDIGA ALLAHINDLUST?

Jah, SOULZ.ee e-poes kehtivad VIP ja CITY kliendikaardid.

KOHALETOIMETAMINE

KUIDAS SAAN OMA TELLIMUSE KÄTTE?

Soulz.ee pakub kättesaamiseks erinevaid võimalusi:

•    Koju, kontorisse, Teie poolt valitud aadressile;

•    Pakiautomaat.

Saate valida sobiva saatmisviisi igal tellimusel.



KUI SUURED ON SAATEKULUD?

Alates 39,00 EUR ostust transport TASUTA

Väiksema ostu puhul kulleriga koju: 7,95 EUR ja pakiautomaadiga al 2,99 EUR.



KUI KAUA KESTAB TELLITUD KAUBA KOHALETOIMETAMINE?

Kättesaamine toimub 1-4 tööpäeva jooksul.



KAS VÕIN OMA TELLIMUSE KÄTTE SAADA VALITUD KAUPLUSEST?

Hetkel saavad kliendid oma tellimused kätte kuller või pakiautomaadi vahendusel. Eriolukorra lõppedes on võimalus tellitud kaup kätte saada ka kauplustest.



KAS MUL ON VÕIMALUS OMA TELLIMUST JÄLGIDA?

Saate e-postiga värskendusi oma tellimuse staatuse kohta. Te võite jälgida oma tellimuse staatust ka e-poes MINU KONTO alt. Kui olete valinud kauba kohaletoimetamiseks pakiautomaadi, siis Teid tevitatakse SMS-iga 

Kui olete valinud kauba koju kätte toimetamise, siis võtab kuller  Teiega SMS-i või telefonikõnega ühendust.  Kui valisite kauba kättesaamise kauplusest, saate e-kirja aadressilt Soulz.ee.

TAGASTUSED

KAS MA VÕIN TAGASTADA TOOTE(D), MIS MULLE EI SOBI?

Võite tagastada toote(d):

•    mida pole kantud;

•    mis on madala kvaliteediga;

•    mis ei sobi teile suuruselt ega materjalilt;

•    mis ei vasta Teie ootustele.

Toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid. Teil on õigus tellitud toode ümber vahetada või tagastada 14 päeva jooksul, alates hetkest, mil Te tellimuse kätte saite.

*Aluspesu ja ujumisriideid ei saa tagastada.



KUIDAS TAGASTADA TOODE?

Tagastada saate toote:

•    Pakiautomaadiga. Kui teil on konto SOULZ-is, siis tagastuse aktiveerimiseks valige oma tellimuste alt „TAGASTUS“. 

Kui olete ostu(d) sooritanud külalisena, leiate e-kirjast lingi "TEIE TELLIMUS ON SAADETUD". Peale tagastusblanketi täitmist saadame Teile e-kirja, mis sisaldab PIN-koodi ja pakiautomaati, kuhu  toode tuleb viia. Ühe tellimuse tooted peavad olema pakitud ühte kasti ja suletud korralikult. Paki kleebise peate ise pakile vormistama ja peale kleepima.



KAS MA PEAN TAGASTAMISE EEST MIDAGI MAKSMA?

Ei, tagastused on tasuta. 



MILLAL MA TAGASTATAVA SUMMA KÄTTE SAAN?

Raha tagastatakse tavaliselt 5 tööpäeva jooksul sama makseviisigal, mida kasutati ostmise ajal. Pärast tagastamist saab klient seda kinnitava e-kirja. Seadus näeb ette raha tagastamise 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.

TOOTED

KUIDAS TEADA SAADA, KAS VÄLJA MÜÜDUD TOODE ON TAAS SAADAVAL?

Kui soovitud toode on välja müüdud, saate registreerida oma e-posti aadressi ja me anname Teile sellest teada, kui see toode on taas saadaval. Selleks märkige suuruste tabelil valikut tehes „Teavita, kui toode on laos olemas“. Kui toode on laos tagasi, saadetakse Teile e-kiri. E-kiri ei ole broneering. Samuti saate kontrollida saadavust kaupluses kohapeal, valides „Kontrolli saadavust kaupluses“.

KLIENDIKAARDID

KAS APRANGA GRUPI KLIENDIKAARDID ON SOULZ.EE E-POES KEHTIVAD?

Jah, SOULZ.ee e-poes kehtivad VIP ja CITY kliendikaardid.



KUIDAS AKTIVEERIDA KLIENDIKAARTI SOULTZ.EE E-POES?

Looge omale konto SOULZ.ee veebipoes. Valige "KLIENDIKAART", seejärel  sisestage "KLIENDIKAARDI NUMBER" ja "SALVESTAGE". Kui olete salvestanud oma kliendikaardi e-poodi siis arvestatakse allahindlust automaatselt kõigile Teie poolt SOULZ.ee-s tehtud ostudele. Ostudelt kogutud boonuspunktid lisatakse teie kliendikaardile. Püsikliendisoodustus kehtib ainult täishinnaga toodetele.



E-POOD SOOVIB MINU TELEFONI NUMBRIT, ET AKTIVEERIDA KLIENDIKAART. KUIDAS TELEFONI NUMBRIT LISADA?

Minge „minu kontole“ ja valige aadressraamat“. Lisage vajalik info ning seejärel saate salvestada oma kliendikaardi numbri.



KAS KLIENDIKAART KEHTIB KÕIKIDELE TOODETELE?

Püsikliendisoodustus kehtib ainult täishinnaga toodetele.



KAS SOULZ.EE-ST TEHTUD OSTUDEST SAADUD BOONUSPUNKTID ARVESTATAKSE KLIENDIKAARDILE?

Jah, kõik Soulz.ee-l tehtud ostudelt kogutud boonuspunktid arvestatakse kliendikaardile.