Siin on mõned vastused kõige populaarsematele küsimustele. Kui te ei leia oma küsimusele vastust, võtke meiega ühendust telefoni teel: +372 6 028560 või e-posti teel: [email protected].
KAS MA PEAN E-POEST OSTMISEKS LOOMA ENDALE KASUTAJAKONTO?
E-poest Soulz.ee saate oma ostu(d) vormistada, kas registreeritud kliendina või lihtsalt külalisena. Registreerimine on väga lihtne, see ei võta palju aega. Registreerimine annab võimaluse jälgida Teie tellimus(t)e teekonda ja salvestada tehtud ostude ajalugu. Samuti saate registreeritud kliendina infot eripakkumiste ja allahindluste osas, sünnipäeva allahindlusi ning infot uute kollektsioonide kohta.
MIS ON OSTUKORV?
Ostukorvi saate lisada kõik enda eelistatud tooted. Sedasi on kõik Teie lemmikkaubad salvestatult ühes kohas. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada kuni toote eest tasumiseni. Ostukorvis olevaid tooteid ei pea korraga ostma. Ostukorv ei ole broneering ega taga, et loendisse salvestatud tooted broneeritakse laos.
MIS ON „SOOVILIST“?
Soovilisti saate salvestada oma lemmikud tooted. Selleks, et salvestada oma lemmik toode soovilisti on Teil vaja aktiveerida südamesümbol. Kui Te soovite midagi oma soovilistist osta, siis lisate toote oma ostukorvi ja toimite nagu tavaliselt ostu sooritamisel. Soovilisti saavad kasutada registreeritud kliendid. Soovilist ei ole broneering ega taga, et loendisse salvestatud tooted broneeritakse laos.
KUIDAS SAAN OMA TELLIMUST JÄLGIDA?
Tellimuse kinnitus väljastatakse Teile automaatselt e-postile peale tellimuse sooritamist. Kui ost ei õnnestu, siis teavitame Teid sellest e-posti teel.
Pärast kinnitust ei saa Te seda tellimust tühistada, kuna see on juba ettevalmistamisel.
KUIDAS SAAN INFOT UUTE KOLLEKTSIOONIDE, ALLAHINDLUSTE JA SOODUSPAKKUMISTE KOHTA?
Et kursis olla meie parimate pakkumistega saate liituda meie uudiskirja Soulz.ee e-poes.
KAS E-POES JA KOHALIKES KAUPLUSTES ON SAMAD HINNAD?
Jah, hinnad on samad. E-poes on hinnad samad, mis Apranga Grupi kõikides kauplustes. Hinnad võivad muutuda ainult siis, kui klient saab spetsiaalse pakkumise või sünnipäeva allahindluse.
KUIDAS SAAN OMA SAADETIST JÄLGIDA?
Peale tellimuse edastatamist meie partneritele, teavitatakse klienti sellest e-posti teel. E-kiri sisaldab jälgimiskoodi, millega saab saadetist jälgida.
KUIDAS MA SAAN TASUDA OMA OSTU EEST?
Tellimuse eest saab tasuda: MAESTRO, VISA, MASTERCARD, pangalingiga, ja lunateeenus, kui tellimuse summa ei ületa 1000 eurot. Lunastamise korral saate kauba eest tasuda paki üleandmise ajal. Kahjuks on praeguse olukorra tõttu praegu võimalik maksta ainult pangakaardiga. Ole valmis maksma kaardiga, kui kuller või terminal jõuab.
KUIDAS OLLA KINDEL, KAS MINU MAKSE ÕNNESTUS?
Pärast ostu sooritamist saadame Teile e-kirjaga kinnituse tellimuse kohta.
KAS ON VÕIMALIK SAADA ARVET OMA ETTEVÕTTE NIMELE?
Jah, tasumise leheküljelt saate sisestada ettevõtte andmed, kellele arve läheb. Arve saadame Teile e-kirjaga.
KAS MA SAAN E-POEST KLIENDIKAARDIGA ALLAHINDLUST?
Jah, Soulz.ee e-poes kehtivad VIP ja CITY kliendikaardid.
TASUMINE SOULZ.LT KINKEKAARTIDEGA.
Valige soovitud toode ja vajutage "Lisa ostukorvi" ja valige "Osta". Seejärel valige ostukorvi aknas välja "Vali makseviis" kõrval "Maksa kinkekaardiga" ja sisestage kinkekaardi number ning vajutage "Lisa". Kui ostu väärtus on suurem, kui kinkekaardil olev summa, saate ülejäänud summa tasuda muude makseviisidega, kui see on väiksem, saate kinkekaardi ülejäänud summat kasutada järgmisel ostul.
KUIDAS SAAN OMA TELLIMUSE KÄTTE?
Soulz.ee pakub kättesaamiseks erinevaid võimalusi:
• Koju, kontorisse, Teie poolt valitud aadressile;
• Pakiautomaat.
Saate valida sobiva saatmisviisi igal tellimusel.
KUI SUURED ON SAATEKULUD?
Alates 89,00 EUR ostust transport TASUTA.
KUI KAUA KESTAB TELLITUD KAUBA KOHALETOIMETAMINE?
Kättesaamine toimub 2-5 tööpäeva jooksul.
KAS VÕIN OMA TELLIMUSE KÄTTE SAADA VALITUD KAUPLUSEST?
Hetkel saavad kliendid oma tellimused kätte kuller või pakiautomaadi vahendusel. Eriolukorra lõppedes on võimalus tellitud kaup kätte saada ka kauplustest.
KAS MUL ON VÕIMALUS OMA TELLIMUST JÄLGIDA?
Saate e-postiga värskendusi oma tellimuse staatuse kohta. Te võite jälgida oma tellimuse staatust ka e-poes MINU KONTO alt. Kui olete valinud kauba kohaletoimetamiseks pakiautomaadi, siis Teid tevitatakse SMS-iga
Kui olete valinud kauba koju kätte toimetamise, siis võtab kuller Teiega SMS-i või telefonikõnega ühendust. Kui valisite kauba kättesaamise kauplusest, saate e-kirja aadressilt Soulz.ee.
KUI KAUA MINU PAKKI TERMINALIS HOITAKSE?
Pakke hoitakse terminalides:
OMNIVA - 7 päeva;
VENIPAK - 3 päeva;
UNISEND - 3 päeva.
KAS SAAN MUUTA TARNEKUUPÄEVA?
Kahjuks tarnekuupäeva muuta ei ole võimalik.
KAS ON VÕIMALIK OMA KAUP KIIREMINI KÄTTE SAADA?
Tarneaeg on 2 kuni 5 tööpäeva. Arvestada tuleb maksimaalse tarneajaga. Alati on võimalus, et pakk saabub varem, kuid me ei saa seda garanteerida.
MINU TELLIMUSE OLEK ON "IN PROGRESS", MILLAL MINU TELLIMUSE SAADATE?
Tarneaeg on 2 kuni 5 tööpäeva. Kui tellimus edastatakse partneritele, teavitatakse klienti sellest e-posti teel.
MIKS MINU TELLIMUS "TAGASTATAKSE SAATJALE"?
Tellimuse saatjale tagastamiseks on mitu põhjust:
- Vale kohaletoimetamise aadress või kontaktandmed;
- Paki mõõdud on liiga suured ja pakk ei mahu terminali;
- Sorteerimisvea tõttu tagastavad partnerid paki ekslikult saatjale.
Kui märkate, et teie pakk saadetakse saatjale tagasi, võtke meiega ühendust aadressil [email protected] ja saadame paki uuesti.
KAS MA VÕIN TAGASTADA TOOTE(D), MIS MULLE EI SOBI?
Võite tagastada toote(d):
• mida pole kantud;
• mis on madala kvaliteediga;
• mis ei sobi teile suuruselt ega materjalilt;
• mis ei vasta Teie ootustele.
Tellimused saate tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamise päevast. Kõikide toodete sildid ja pakid peavad olema kahjustamata ning eemaldamata. Ujumisriideid saab tagastada juhul, kui te ei ole eemaldanud või kahjustanud hügieenikile.
KUIDAS TAGASTADA TOODE?
Tagastada saate toote:
• Pakiautomaadiga. Kui teil on konto SOULZ-is, siis tagastuse aktiveerimiseks valige oma tellimuste alt „TAGASTUS“.
Kui olete ostu(d) sooritanud külalisena, leiate e-kirjast lingi „TEIE TELLIMUS ON SAADETUD“. Peale tagastusblanekti täitmist saadame Teile e-kirjaga tagastuskoodi. Tagastada on võimalik enda poolt vabalt valitud Omniva pakiautomaati. Sisesta vajalik kood ning aseta pakk automaati - tagastamine on teile tasuta.
KAS MA PEAN TAGASTAMISE EEST MIDAGI MAKSMA?
Ei, tagastused on tasuta.
KAS MA SAAN TARNE EEST RAHA TAGASI?
Kohaletoimetamise eest ei ole tagasimakseid.
MILLAL MA TAGASTATAVA SUMMA KÄTTE SAAN?
Raha tagastatakse tavaliselt 5 tööpäeva jooksul sama makseviisigal, mida kasutati ostmise ajal. Pärast tagastamist saab klient seda kinnitava e-kirja. Seadus näeb ette raha tagastamise 14 päeva jooksul alates taganemisteate esitamisest.
KINKEKAARDIGA SOORITATUD OSTU TÜHISTAMINE VÕI TAGASTAMINE:
Tellimuse tühistamise ja tagastamise korral kantakse raha tagasi samale kinkekaardile, millega tellimuse eest tasusite, seega kinkekaardiga kaupa ostes palume seda säilitada seni, kuni olete veendunud kauba sobivuses.
KAS SAAN TOODET VAHETADA?
Kahjuks me kaupa ei vaheta. Sel juhul peate tagastama ja esitama uue tellimuse.
MIS ON AADRESS, KUHU SAAN KAUBA TAGASTADA?
Kui olete tagastusvormi täitnud, tekib automaatselt õige aadressiga paki kleebis.
MAKSIN KAUBA EEST TARNIMISE AJAL, KUIDAS SAAN RAHA TAGASI?
Tagastusvormi täitmisel tuleb teil määrata pangakonto, kuhu soovite raha tagasi saada.
KAS SAAN MITME ERINEVA TELLIMUSE TOOTED TAGASTADA ÜHE KORRAGA?
Soovitame mitte kombineerida tagastusi, kui see on siiski juhtunud ja olete pannud kokku mitme tellimuse kauba, andke meile teada [email protected].
MIS SAAB KUI OLEN TÄITNUD TAGASTUSVORMI VALESTI?
Kui olete täitnud tagastamisvormi valesti, andke meile sellest teada aadressil [email protected] ja me tühistame selle, et saaksite uuesti täita.
KUIDAS SAAN TEADA, ET OLETE MINU TAGASTATUD KAUBA KÄTTE SAANUD?
Saate jälgida oma pakki selle pakikoodiga, mida kasutasite kauba tagastamisel. Kui tagastamine on kinnitatud, teavitatakse teid e-posti teel.
MIS TEHA KUI MA EI OLE SAANUD RAHA TAGASTATUD KAUBA EEST?
Raha laekub Teie pangakontole 5 tööpäeva jooksul peale tagastamise kinnitamist. Esmalt palume alati kontrollida oma pangakontot, et veenduda, et raha pole sinna jõudnud. Kui raha ei ole siiski teie pangakontole jõudnud, võtke palun ühendust [email protected].
KAS MA SAAN TAGASIMAKSE TEISELE PANGAKONTOLE?
Kui olete valinud kättetoimetamise tasumise, saate tagastamisvormil määrata teile sobiva pangakonto.
SAIN VALE TAGASIMAKSE, MIDA PEAKSIN TEGEMA?
Kui arvate, et oleme teile tagastanud vale summa, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
MIDA TEHA KUI PANGAKAART/KONTO, MIDA OSTU TEGEMISEL KASUTASIN, ON BLOKEERITUD?
Kui teie pangakonto on blokeeritud, võtke meiega ühendust aadressil [email protected].
KUIDAS TEADA SAADA, KAS VÄLJA MÜÜDUD TOODE ON TAAS SAADAVAL?
Kui soovitud toode on välja müüdud, saate registreerida oma e-posti aadressi ja me anname Teile sellest teada, kui see toode on taas saadaval. Selleks märkige suuruste tabelil valikut tehes „Teavita, kui toode on laos olemas“. Kui toode on laos tagasi, saadetakse Teile e-kiri. E-kiri ei ole broneering.
KUST LEIAN TOOTE NUMBRI?
Tootenumber on toodud toote lisainfos.
KUST LEIAN SUURUSTE TABELI?
Suuruste tabeli leiate suuruse valikukasti kohalt.
MILLISED TOOTED ON MÄRGISTATUD JÄTKUSUUTLIKENA?
Kõik tooted, mis on tehtud ökoloogilstest, taaskasutatud või vähesel määral töödeldud materjalidest
KAS APRANGA GRUPI KLIENDIKAARDID ON SOULZ.EE E-POES KEHTIVAD?
Jah, Soulz.ee e-poes kehtivad VIP ja CITY kliendikaardid.
KUIDAS AKTIVEERIDA KLIENDIKAARTI SOULTZ.EE E-POES?
Looge omale konto Soulz.ee veebipoes. Valige "KLIENDIKAART", seejärel sisestage "KLIENDIKAARDI NUMBER" ja "SALVESTAGE". Kui olete salvestanud oma kliendikaardi e-poodi siis arvestatakse allahindlust automaatselt kõigile Teie poolt Soulz.ee-s tehtud ostudele. Ostudelt kogutud boonuspunktid lisatakse teie kliendikaardile. Püsikliendisoodustus kehtib ainult täishinnaga toodetele.
E-POOD SOOVIB MINU TELEFONI NUMBRIT, ET AKTIVEERIDA KLIENDIKAART. KUIDAS TELEFONI NUMBRIT LISADA?
Minge „minu kontole“ ja valige aadressraamat“. Lisage vajalik info ning seejärel saate salvestada oma kliendikaardi numbri.
KAS KLIENDIKAART KEHTIB KÕIKIDELE TOODETELE?
Püsikliendisoodustus kehtib ainult täishinnaga toodetele.
KAS SOULZ.EE-ST TEHTUD OSTUDEST SAADUD BOONUSPUNKTID ARVESTATAKSE KLIENDIKAARDILE?
Jah, kõik Soulz.ee-l tehtud ostudelt kogutud boonuspunktid arvestatakse kliendikaardile.
KUIDAS KUSTUTADA OMA SOULZ KONTOT?
Kui soovite oma kasutajakontot kustutada, logige sisse, minge "Minu konto" ja klõpsake nuppu "Kustuta konto". Teie profiil eemaldatakse meie süsteemist 1 tööpäeva jooksul.
KAS MA SAAN OMA TELLIMUSE TÜHISTADA?
Meil on kahju, kuid kui teie tellimus on tehtud, ei saa me seda enam tühistada, kuna see on juba ettevalmistamisel.
KAS SAAN OMA TELLIMUST MUUTA? (SUURUS, VÄRV, AADRESS, TARNEMEETOD.)
Kui teie tellimus ei ole veel saatmiseks valmis, saame veel muudatusi teha. Tellimuse muutmiseks võtke meiega alati esimesel võimalusel ühendust.
MINU TELLIMUSES PUUDUB TELLITUD TOOTED, MIDA PEAKSIN TEGEMA?
Kui teil on tellimuse kättesaamisel mõni toode kahe silma vahele jäänud, andke meile sellest kohe teada aadressil [email protected].
SAIN DEFEKTSE TOOTE, MIDA PEAKSIN TEGEMA?
Kui märkate, et teieni jõudnud toode on defektiga, teavitage meid e-posti teel ja saatke foto defektist aadressile [email protected].
MA EI SAANUD TELLITUD TOODET (TOOTEID) KÄTTE, MIDA PEAKSIN TEGEMA?
Kui te ei ole tellitud kaupa (kaupu) kätte saanud, andke meile sellest kohe teada aadressil [email protected].